I'm connected...! At last.....

yer..akhirnya aku dapat bertenet semula. Thanks to my sister Siti yang bermurah hati dan sudi untuk mengepos adaptor modem aku yang tertinggal kat KB.Hehehe....as soon as the parcel arrived cepat2 aku bukak and terus hidupkan laptop....nasib baik la Streamyx tak kena potong...kalu tak haru jugak ....huhuhu. Eh, lupa pulak nak wish Happy New Year 2009 and 1430 Hijrah........tu la eksaited sangat dapat online, hehehe......


Nila bungkusan yang di nanti2.....



Anyway..aper nak citer yer? well.....I'm back at my home sweet home.....owh....it took me several days jugak la nak mengemas....especially all the dust yang dah tebal....huhuhu. Ni pon bersepah2 gak lagi kat dapur sebab yelah...dapur tu blom siap 100% lagik......skang tgh wat wiring ....kabinet plak baru buat yang bawah...tp tak siap pasang lagik...tp dah tempah la.....aiseh..berapa banyak tapi daa....ehh..jap....aku tak bitau kan that I just extended my dapur kan? Ha....tu lah...memang tak mention pon kat blog ni that we were doing some renovation. So tulah.....kami sambung dapor...dapor sebelum ni kecik sangat....baru masuk 2 orang kat dapor dah berlaga2 montot....so ruang dapor yang baru ni boleh tahan jugak la saiznyer.......14" x 19".....ok ker? ok la kot...agak2 kalu nak wat island kat tengah tu memang muat sesangat la....hehehe....nanti kalu dah siap aku amik gambar yer....

Anak2 pon dah start sekolah...Sophea dah masuk Tahun 2...Laila plak masuk Tahun 1. Laila okay jer sekolah cuma masa 1st day jer dia kencing dalam kain......adoi...Angah...Angah....she has no problems making new friends pon....

Hari ni plak kami kat umah jer...cuma my Ayang je pegi KK...nak wat allignment keta katanya. Since dia pegi KK dapat la aku kirim Big Apple Donuts......hehehe...owh skang ni tgh giler makan Big Apple betul....nasib baik la kat KK ada....sekali beli mesti beli 12biji......hahaha.....mana la jeans aku tak ketat masa balik kampung....

Hmm...okaylah dulu....nanti aku tepek gambar2 masa balik kampung yer.....!
Chow !

Comments

ramizah said…
finally..phew..penat menunggu.. congrats!
hehehe....terima kasih kerana sabar menunggu...ekekek.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak