Tido

Owh baru jer tadi, aku suh budak2 ni masuk tido..
pastu Yasmin wat la main2, takmo masuk tido....aku pon dengan muka siyes suh dia masuk bilik.

Mak Yasmin: Nin, masuk bilik cepat, pegi tido(sambil cekak pinggang)
Yasmin: tak nak...
Mak YAsmin : Nin nak tido ngan mak tak? (masih bercekak pinggang)
Yasmin: tak nak...hehehehee....(sambil sengih2)
Mak Yasmin: oo...nin tak nak tido ngan mak yer..Nin nak tido mana , nin nak tido kat luar?(siyes ni la konon)
Yasmin : nak tido hotel....ikikikik...(sambil gelaks)
Mak YAsmin: bertuah punyer anak..(dalam hati)

Comments

Alexi said…
muehhehehe....macam familiar ngan that situation...mesti mak uda niee ngajar..haahahhaa
Cuti sekolah dah nak tiba... apalagi? depa nak bercuti tu Mak-nyer! syrt.. tido hotel, tau? he..he..
pB said…
sib baik kat hotel

kalu dia kato

nok tido ghumoh atokkk ....


hu hu huh
ami said…
hahaa....nin niee...nape xckp jer terus nk tido kt hotel 5 stars mak!! hahaa...anak sapa la tuee..cop2..mak ude xngaja dehhh...kih3

bubye
amie
eedany said…
hehehe pintarnya dia!

mesti dia teringat kenangan masa tidur kat hotel ni...

:)
wanee said…
hahahaha kids say the darnest thing! cute..
NikNor said…
kihkihkih,..good answer Yasmin!
alexi: wah...mak ude sajer..tau la mak ude jauh di mata....kwang3

nur:wah...bagi hint la kiranya nie..? tula..bila la nak pegi bercuti2 mesia lagi nih...

KakPb: kalu nok tido rumoh atok..hohohoo..payoh jugok tu...tp takpow..teket nok balik semenanjung tahun ni bulih doh...tok booking tarikh jah lagi...yeay!

mak ude: sebak mak tak penah bawak pon pegi 5 stars hotel..paling byk star pon 3 jer....tak mampu weh 5 stars,huhuhuhu...

eedany: itu lah kan...selalu pon tido hotel di KK jer eedany....

wanee: you're indeed right!

nor: parok la lagu ni gak kan...ni kecik lagi nie....

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!