where to start?

Yer..itulah situasi aku sekarang. Dalam kepala ni macam2 idea ada, tapi tak tahu mana satu nak start. Tak pela..kita melalut2 la dulu.

Aina dah tumbuh gigi...2 kat atas and dua kat bawah. Takut aku nak breastfeed dia...takut kena gigit. Kalau dia makan bubur skang ni pon dia suke gigit2 sudu tu. Alahai...anak mak. Hari Selasa baru2 ni pegi klinik for her regular check up, berat Aina skang 7.3kg. Jadi laa....yang penting normal, jangan under weight atau pun over weight. Berat2 sangat nanti mak tak larat nak dukung.

Skang ni dah tengah bulan Rejab..tak lama lagi Syaaban..pastu Ramadhan. Hari Selasa tu... lepas pegi klinik kami pegi makan roti canai, pastu ada sorang ni dia bila dia nampak aku terus dia tanya...tahun ni tak berniaga ker? Aduhai......aku pon dok fikir2 jugak,nak berniaga ke tak bulan puasa nanti. Aku suker bukak gerai tiap2 kali bulan puasa....tahun ni tengok la...kalau ada pembantu....leh gak bukak gerai ayam percik lagi,hehehe.

Comments

tabik sprrring ler kat hang Janna! kids berderet pun mampu bukak gerai. tak penat kerrr? ishhh... kalau thn nie awan niaga, Nur betulX2 kagum ngan awak!

ill always support u...

Go Janna go...
NikNor said…
syabas aina! dah tumbuh gigi..
well done Aina...cepat betul tumbuh gigi.

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak