Senario di Bulan Puasa....hehehe

saje je nih....sker tgk gambar anak2 nie....






Angah : Emmmmm...sedapnyer air stroberi nie....
Yasmin : Angah..angah baik kan..? nak sikit air angah...boleh yer?..yer?
Sophea : Huhuhuhuuuu...lambatnyer nak bukak puasa...kakak dah haus ni mak..!





Angah dah pandai naik basikal tayar dua dah....Yasmin pon sibuk nak bonceng..."duk..duk...", sambil angkat kaki dia nak duduk kat belakang Angah. Owh...by the way...Yasmin dah bulih cakap sikit2...duduk= duk, buka= tak (nak tutup pun dia kata "tak" jugak,hehehe..), naik=nek (nak turun pun dia kata nek jugak) makan= tan, minum= num, sakit = atit, nak = nak and ada la beberapa perkataan lagi...sumer dia sebut hujung2 jerr.....tapi Ayam mmg sebijik dia sebut..ayam! Hehehe....

Comments

nORf said…
Yasmin dah pandai cakap ek ?
how do you pronounce ..
"mak duit raya mak?"

hehehe...
8th Wonder said…
eiiii angah tak posherrrrrr

-sitilina
sofea^alisa said…
janna..
yasmin looks so matured compared to Alisa...dah big girl yasmin nie. Yr doters all very adorable..
nonie said…
alalala tomeye2 nya puteri2 kak janna ni... btw u've been tagged, check my fp for the details

http://teja.fotopages.com
pokcak said…
aaa.. tak posa.. ni aku curi gambar anak mu. http://editpic.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!