Tader Idea.....aiseh..!

Ntah ler...nak taip pasal aper yer? tader idea betul laa.....sejak dua menjak ni pon tader apa2 spesel yg berlaku (except for yesterday I got a bad news....tapi tokleh nak story laa...) . Masak pon sempoi2 jer....guner pakai jer sumber yang ada...hehehe....anak2 pon semua sihat ....Yasmin pon dah makin lajuuuu berjalan......dia cumer ada selsema jer skit......my Ayang pon sibuk jerr....tak kisah la kan...


Esok ingat nak wat rendang lah....nak wat rendang daging rusa tue....ada seketul lagi kat peti ais aku nak wat semua lah. Kasi habis terus....agak2 kalau nampak cam byk sangat aku bagi la kat jiran2 skit wat rasa. Jadik la kan.....aku ni tak pandai sangat buat rendang nih sebab tu memang bukan my specialty....not even my mom sebab rendang ni bukan masakan orang Kelantan....lain la kalau Kuzi kerr....mak aiihh....sedap nyer kuzi...dah lama tak makan.

oklah...memandangkan aku tak berapa nak ada idea so aku tepek gmbr la skit...alah...gambar anak2 la jugak...nak tepek gambar saper lagi kan...?








aksi2 Yasmin...kengkonon nak wat lompat tali pakai getah tu.....

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak