Welcome to The Club Welloh..!

Selamat dah....Ayah Loh dah bulih senyum nampak gigi dah.....


Hehehe....that is my wish to the one and only brother that I have in this world...Welloh and her newlywed wife - Ida. Tahniah la Loh.....for your wedding tapi tula...frust yang amat...my adik jate soghe kawing ni I tak dapat balik. Dah nak wat cemaner Loh...buat bulan 6...payah ler sket I nak balik....tak per lah...yang penting Kak Ja sentiasa mendoakan kesejahteraan Loh and Ida di sana...yang penting sumer nyer dah selamat. Alhamdulillah.






Welloh ni adik bawah daripada aku....I mean...lepas aku,dia laa....anak nombor 6. Welloh ni very kelakar.....supo abah jugok. Hihihi...agaknyer tul sebab Ida berkenan kat Welloh tu. Welloh ni grad UIA....dia amik Political Science...hmm..cemaner la dia bulih teringin nak amik course tu. Skang ni dia keje ngan Standard Chartered Bank kat Uptown Damansara. Tapi aku tengok Welloh ni minta nak wat bisnes sendiri2....bisnes makan2...gitu.....Adrina and Ahlami kata dia masak Kuey Teow Goreng sedap! Ish...tokleh jadi ni...I pon nak rasa gak walaupon I'm not a big fan of Kuey Teow. About my new sister in- law plak...I penah jumper dia sekali jer...masa my cousin Yati kawin. She seems nice......bagus la.....nanti aku balik hujung tahun kenala aku berkenalan ngan dia molek2. Hehehe....

So Welloh and Ida...bila nak mari jenjelan ke Keningau? Hehehe...for your honeymoon perhaps? Kalau nak hanimun tak yah la hanimun kat Keningau nih....gi la pulau kerr...Kundasang ker....kalau hanimun kat sini nanti I kacau daun jer....hihihi.

Aku pon have been very busy lately. Sebab aku dapat tender....well, not a real tender actually but kinda of laa.....aku dapat tempahan masak makan tengahari and petang untuk students program J-QAF Maktab Keningau. So...asal malam jer aku dah kena prepare apa yang patut utk masak besok pagi. Yelah..tu sumer nak mudah kan kerja aku jugak la....mana kerja yang boleh di buat dulu aku buat la dulu. So the next day tader la kalut sangat. Lagi pon dia orang nak suh hantar pukul 10 pagi.....yang makanan utk petang Nor yang buat. Kiranya ni my bisnes partner laa...hehehe. Jadik la kan...at least cuti2 skolah ni ada gak ler fulus yang masuk sket2....penat tu mmg ler penat but....tak po lah.....

Hmmm...oklah..tu jelah kot...panjang benar kang buuuuuurrrrring la plak ...hehehe..until next time...babai and chow!

Comments

Ahlami said…
wakakaka..

gigi baru..slmt pengntin baru
abe n kak da!!
hoho...seronok dpt kakak ipar..
yer la..tkde kakak ipar lain dah..

bubye
amie

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak