Letih siott...!

Well, tu la...sejak dua menjak ni memang letih gilerr. Setakat ni dah 5 hari dok masak utk budak2 maktab tu....income pon boleh tahan gak lerr.....dapat cecaj RM1k kerr...? hmmm......?hehehe....nak kumpul duit nak balik kampung nih....well, kitaorang dah amik tiket balik Semenanjung tapi baru amik tiket KK-KL-KK la (balik semenanjung- 20/11 and balik Keningau - 26/12).....KL-KB-KL blom amik lagi....skang ni tengah ada offer airasia. Yang nak balik KB ni hopefully sempat la....nak dapat tiket rege RM0.50! Hehehe.....macam naik bas jer tambang tiket RM0.50.....rasa nyer nak ke KB dari umah aku tu kalau naik bas pon dah 60, 70 sen kot? Ntah...dah lama sesangat tak naik bas.

Untuk hari ni aku masak Nasi Belauk utk student2 tu sumer. Dah diaorang dok sebut2 kata nak makan nasi belauk...aku pon buat la...lagi la senang...lauk ikan tongkol jer. Kesian jugak dekat student2 tu sumer....yelar...sepanjang diaorang ada kelas selama 3 minggu ni diaorang dok asrama laa..macam bebudak skolah....pahtu kantin maktab nyer plak katanyer kadar kebersihannyer pon tak berapa nak bersih tu yang diaorang cari alternatif lain utk makan tu. Dah la yg student2 pompuan ni tader transport so kalau nak makan2 kat luar tu memang ler payah sangat. So mereka memang bergantung sepenuhnye pada makanan yang kami (aku and Nor) supply 2 kali sehari tu. Cukup ker makan 2 kali sehari jer..?Alahai....kesian la plak......Hmm...untuk besok aku nak masak aper plak yer...? Nak kena belek2 resepi ler ni dekat Cari.com.my......cari idea sket.

Sedar tak sedar dah seminggu dah cuti sekolah tinggal seminggu jer lagi. Alahai...cepat nyer masa berlalu....sekejap jer. Nak2 plak aku pon busy tu yang tersedar tuh. Kalau setakat dok melangut tak buat apa....burriiiingg jugak! Hehehe...so orait jugak la kan ada tempahan ni.


Okaylah...tu jelah dulu..kang bila2 ada masa aku update lagi. Chow!

Comments

Ahlami said…
hoho....

rezeki kakja tuee...
klu jual nasi blauk kt adelaide nie agknya sngt2 laku rase..
hoho..jual 5 dolar sbungkus..
murah sngt dah tuee...
kaya siott!!

bubye
amie
ami: jual lerr...jual lerr..hehehe...ado ko ike ayo sano?

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak