Happy Teacher's Day...!

Owh...sori sebab terlambat skit nak wish Happy Teacher's Day plak....hehehe...semalam la teacher's day nyer...so happy teacher's day to my hubby....my abah ( ex- teacher),my sisters (three of them) and semua guru2 di dunia nie, especially to all my teachers yang pernah mengajar saya since standard 1 samapi la saya habis sekolah form 5.....tima kasih semua....!




And 16/5 juga adalah my eldest sister's birthday - Kakak, so kakak,happy 40th birthday to you......adoi....awak dah masuk 40 yer....? tapi mantain macam 30 gak...hehehe (ayat mengipas...hihihi) ,but really....you don't look like 40 la sis. My Sis ni dia dok Singapore sebab dia kawin ngan orang sana. Dah 16 years dia dok sana. Anak dah ada 3....sumer perempuan, cam aku jugak. Yang paling besar anak dia tahun ni dah masuk tingkatan 3.....yang paling kecik plak Darjah 4 tak silap aku......

Well, semalam aku masak nasi apa yer...? ala...cam nasi ayam la tapi ayam nyer aku buat pandan chicken. Nasi plak aku guner beras basmathi pastu aku tak tanak tapi aku kukus....suker sangat kukus nasi lately nih....hehehe. Pastu aku buat sup....tu jelah. Tader lauk lain pasal kat peti ais cumer ada ayam and daging rusa jer (rusa lagi....). Minggu ni memang tak sempat nak pegi pasar sebab my Ayang is soooooooooooooo busy..... kuar pagi,balik malam....anak2 blom bangun (and aku pon blom bangun...hihihi) dia dah kuar.....anak2 dah tido dia baruuuuuuuu la balik. Adoi.....kalau orang yang mmg rutin dia mmg macam tu agaknyer cemaner la yer? Seminggu macam ni pon aku dah sakit kepala.....hehehe.

Okaylah.....tu jelah yang nak update nyer....chow!

Comments

Ahlami said…
slamat hari guru gaks...utk smua2 cikgu di dunia nie..
alamak.general la plak..hehehe
erm..
kakak dh brumur 40 dah yer...
hoho...nmpk muda lagi tuhh..kih3..

bubye
ami

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak