What a bored,bored weekend...... :(

Hari ni hari Sabtu, tak kemana2 gak....boring betul...(my favourite word skang is...BORING) . Balik2 dok lap meja,lap cermin ,tenyeh bilik air.....balik2 tuuuuu jer.....ish! Esok pon mesti sama gak, and the day after...and the day after....bla..bla...blaa....hehehe...sori la yer....hari ni merapu sket. Ni kiranya boring tahap dewa la nie. Punyer la dah merapu2....aku tengok citer kartun dengan anak2 pon, pahtu tengok kartun tu bulih terbang pegi ke mana2....sampai ke planet ntah haper2 , aku rasa macam best jerr....kalu laaa aku pon bulih terbang camtu kan best?

Masak pon belum lagik, jap2 lagi lah. BOring2 macam ni bagus jugak aku borak2 ngan ONCE....hehehe....Once, adala satu forummer ni kat Forum Cari.com.my sker gak merapu2. Sampai ada satu thread khas untuk dia merapu.....lawak la plak.

Bah....aku chow dulu!

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak