My cupcakes....hehehe...

Luper nak tepek gambar my cupcakes....

so ni la hasil nyer....first time buat nih...boleh laaa.....













ni pulak kek birthday nor....

Comments

NAM said…
pandainya hairanaz buat cupcakes...:)
terima kasih ye sebab singgah fp saya dan letak link kat sini...:)
afifah said…
wah2 cam sedap jer cup cakes auntie janna... bilala mak afifah nak buat cupcakes camtu gak... nanti kot tunggu bila afifah dah boleh makan cupcakes camtu hehe
ciku_nunu said…
wallaweh!!! comey la u punya cupcakes... teringin gak nak buat tapi cam tak syiok sb tak ramai nak mkn... kalau berkumpul ramai2 ke ada anak besar sket best laaa...
nam :iwai yer? err tader la pandai...baru first time buat tue....

afifah : mak fifah nak buat jugak tue,tunggu fifah ada gigi...hihihi

ciku nunu: comey ker? tengkiuuu...hehehe,cam tuan nyer gak ler....hihihi,kombang makcik!
imalha said…
sedapnye kek..nmpk sedap sebab kek coklat tuh different sket...lari drp shape yg biase...he3

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!