Kangen

Tadi pagi my Ayang dah bertolak ke Sipitang bawak budak2 pegi pertandingan badminton kat sana. Lama la jugak dia pegi, hari Jumaat ni baru balik. Sedih nya.....

Semalam ada surprise gathering kat umah. Actually, bukan aku yang buat surprise but orang yang buat surprise kat aku. Mana tak nya, aku yang tak tahu apa2...sekali ramai tetamu datang ke rumah. Pelik la ...naper plak ramai2 datang umah ni? Rupa2 nya my friend Nor and hubby dia nak buat makan2, tapi nak wat kat umah aku pasal dia nak suh aku wat laksam while dia plak buat kuah nya. Well, aku tak kisah and tader masalah cumer tu la terkejut la jugak and unexpected laa...So jadikla instant gathering gitu. Panggil kengkawan rapat jer- Nor and family,Yan and family, Kak Min and family,Kak Aton and family (w/p datang lambat skit,hehehe...) and my family la of course. Jadik laa....seronok gak ler kumpul ramai2.....bulih la gossip2...hihihi. And kitaorang pon ada gak plan nak pegi picnic masa cuti Chinese New Year nanti ni. Aku dah set nak buat kek coklat and mash potato .




And hari ni aku dapat tahu Nor demam.....adoi...sian kat Nor. Dia tu memang tak leh wat kije berat2 skit. Mudah sangat demam, sakit badan.....tapi dia nak buat jugak. Nasib baik la aku tader apa2. Maybe sebab aku mantain makan Jelly Gamat kot? Tapi mmg sedap la badan aku ni sejak mantain makan tu. Campur satu sudu besar Jelly Gamat dalam air Nescafe ker...milo ker....gitu.

Yasmin plak dah nak tumbuh gigi! Hehehe....aku kata nak tumbuh tu sebab belum betul2 tumbuh lagi pasal tak nampak pon lagi. Tapi kalu raba2 ngan jari kat gusi bawah dia tu memang bulih rasa la gigi tu dah start keluar. Nasib baik la plak dia tak demam.

Hmmm....aper lagi nak cerita yer? Tader la kot.....hehehe.

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak