Lama sungguh sehh!!!

Waaa...lama sungguh aku tak update blog. Nasib baik password ingat lagi....hehehe. Sejak balik semenanjung ni mana sempat nak update....sibuk2....sibuk makan. Hehehe

Anyway aku sekarang kat umah my sister ni..tu yang bulih nak online pon. Aku balik Kelantan dekat sebulan.....jangan marah beb...habis aku laki aku tak kisah, bukan aku mintak balik lamer2 pon..dia yang suker....so aku lagiiiiiiiii lah suker! Hehehe....Anak2 and my hubby dah tangkap lentok dah..letih sangat agaknyer. Anak2 plak penat main air,yelah...nak main air banjir kat Kelantan tak dapat, dapat main air kolam renang pon jadik lah....






Masa kat kelantan hari tu aku sempat pegi majlis kawin a friend of ours yang ngajar kat KEningau jugak - Che' NOr and Syed. Tahniah to both if them. Masa gi kenduri Che' NOr kitaorang makan nasi sambil berendam dalam air hujan! Hehehe...nak wat cemaner,dah namanya musim tengkujuh...

Aku nak balik Keningau 22/12 nanti (12 hari jer balik kampung my hubby! hehehe....). Rasa tak sabar nak balik KEningau..nak2 plak lpeas satu peristiwa tu....lagi lah cepat rasa nak balik. Aku sebenarnye nak meluah kan perasaan kat sini...tapi nantilah....balik KEningau nantilah baru luah kan puas2 . Hati aku bengkak sangat....punyer bengkak sampai aku sanggup tulis kat kertas dulu tu! Aku sebenarnyer tak faham dengan sikat sesetengah manusia di sekeliling aku nie...hipokrit dan talam dua muka.....entah lah. Biarlah mereka semua tu.

Bah, nanti aku update lagi la. RAsa nya the next time aku update pon ialah when I'm back in Keningau la ......nanti aku citer lagi panjang2 yer! And upload gambar2 sekali....

Chow!

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak