Your Wish Is Granted.


Karipap Angah and Kakak...hehehe



Ni plak of course la Mak punya...


Actually, aku tader idea nak update blog .....tapi memandangkan my cousin sorang ni dok suruh update, update...so aku update jelah. Well, hari ni aku bangun pagi rasa macam nak demam jer badan....kaki ni rasa sejuk jer, pahtu badan pon rasa macam letih, lesu.....lenguh2....aku rasa dahi aku macam panas jer...tp tak lah panas sangat. Tapi tu la....walaupon rasa tak sedap badan kijer kena buat jugak. Tambah2 hari ni dah ada tempahan karipap dan kek coklat so terpaksa la jugak masuk dapur. Kalau tak rasa macam nak baring jer. Sekarang ni pon aku pakai stokin, rasa sejuk sangat kaki nih. Tadi lepas buka suruh Sophea pijak badan ...aduhai....sakit nyer! Berat jugak budak tue. Selalu nyer diaorang dok biasa pijak ayah nyer jer, tak penah pulak piijak aku. Sekejap jer aku suruh Sophea pijak..tak tahan aku!

Raya dah makin dekat..tinggal less than a week je lagi. Aku tak prepare satu aper pon lagi. Rumah tak kemas ...menu untuk Hari Raya pon aku takder idea pon lagi. Sibuk dok berniaga tu yang tak prepare apa2 pon lagi tu. Kuih raya ....aku hidang kuih raya Luxor jer....tapi sedap! Kat rumah ni dah habis 2 bekas dah Biskut Suji LUxor tu....tak sempat raya pon lagi. Hehehe....

Ok lah..tu jelah....aku nak gi baring lah.....so ...okay ker? I dah update nih? hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak