4th Year in a row!




Hehehe....tu la, kali ni memang kali ke-4 berturut2 kami beraya di Keningau. Anyway, Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Hari ni dah masuk hari ke-4 kita di bulan Syawal dan semalam, 26/10 merupakan Hari Lahir Laila yang ke-4. We bought her a cake and celebrated at home. Siti dan Hisyam pon dah ke KK semula sebab hari ni diaorang berdua nak pergi ke rumah member diaorang di Kudat pulak. It was fun having them with us. Sejak hari pertama Raya aku ada online jugak...masuk Cari.com tader orang pon....masuk Bincang.net pon gitu gak. Waa....semua orang masih sibuk beraya and most probably all of them are still at their kampung. AKu pulak sejak Raya ni memang tak masak lagi laa....last masak malam raya tu la buat Mee Kari. Pahtu since then tak masak2 lagi lah ni.....asyik dok makan kat umah orang jer, macam2 makan...Nasi Minyak, Nasi Ayam,Nasi Kerabu, Nasi Dagang, Nasi Tomato, Soto....macam2 lah! Rendang, Nasi Impit dan Kuah Kacang tok sah cerita...almost every house ada menu tu. Pagi ni aku tak gi jalan2 mana lagi ni. Tak start lagi, hehehe....petang kang lepas Jumaat baru lah nak mula kot.....nak kumpul duit Raya anak2..hehehe. Kalu tak jalan pon maybe dok rumah jer tunggu kengkawan datang beraya.

Hmmm...okaylah, tu jer lah dulu report untuk Raya ni. Orang lain pon aku tengok tak update lagi. So biarlah aku yang first update. Hehehe.....apa2 pon SELAMAT HARI RAYA sekali lagi untuk semua!


p/s : gambar2 raya nanti la h aku upload yer! and image uploaded were taken from 123greetings.com

Comments

Ahlami said…
hye there kakja!!
ehh...tak sngka dah masuk 4 kali kakja tak beraya kt klate..
aduhh..lame tuhh..
make sure balik la next year yer...
heh3
aduhai...next year lagi laa...sah2 dah raya di keningau gok laa...raya haji la kot...?insyaAllah....

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak