hati ini rindu......

entah kenapa hari ni tiba2 terasa rindu dekat my Ayang...nak kata dia kena outstation pi mane2, tak jugak...ada jer kat rumah ni. Cuma sejak dua menjak ni dia sibuk ngan badminton. Alahai...badminton lagi.....dah dia minat, nak buat macam mana. Minat main badminton takper..asal dia tak minat main pompuan. HEhehee....

Tapi tu la.......hati ni rasa rindu sangat kat dia. Nak kata ada problem..tak juga. Rindu sampai macam nak menitiskan air mata. Aduhai....Mungkin sebab dah lamer tak berbual2 kot......biasanya kitaorang kalu malam2 bila anak2 dah tido tu, masa tu la kitaorang berborak2....cerita itu ini.....tapi tula. lately aku selalu tido awal, asal masuk bilik nyusukan Yasmin dengan aku aku sekali terlelap. Hilang.


I miss you la Ayang........rindu sesangat!

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!