Her first report Card...


Last week my daughter Sophea, buat balik her first report card.....alahai anak mak..."mak, cikgu kata nak kena Ayah tulis pahtu bagi balik kat cikgu.." Aku pon tgk la result periksa dia...waa...sumer dapat A , ala....baru tadika kan.....tapi yg dapat fullmark subject Matematik and Lisan Bahasa Inggeris..(ni baru anak mak....heeheh). KEdudukan dalam kelas lak...1/7. Owh...anak mak dapat nombor 1. Patut la balik sekolah tu pon wat balik hadiah yg cikgu dia bagi. Tahniah! Alahai...bila dok belek report kad Sophea tu aku rasa macam tua lak. Yelor...dah besar dah my doter tuh. Tahun ni baru report kad tadika punya, nanti besok2 report kad yg sekolah rendah lak...pahtu sekolah menengah plak.....uisshh.....cepat nyer masa berjalan. Dah besar nanti dia pon akan tinggalkan aku...pegi belajar.....meet some one, get married....alahai kejap nyer..nak kepit puas2 la masa anak2 kecik ni...Tu la orang kata, anak2 ni cepat besar.....sayang anak2 mak. Err...by the way, hari ni hari yg ke-29 aku bersalin. Esok ngam2 sebulan lah. TApi tu la blom sempat sebulan aku dah pegi KFC.....huargh! huargh! huargh! Sajer jer...nak celebrate Father's Day. Pegi KFC jer....mmg tak gi ke lain dah.

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak