Alahai anak Mak.......!!!!





Ni lah...kalu dah nama nya budak tu...budak lah jugak. Begini, si laila malam tadi....ntah cemaner dia dok melompat tiba2 jatuh tersembam. Punya lah kuat dia nangis, aku plak masa tu tgh nyusu Yasmin so bila Ayang aku angkat dia tgk ddarah dah meleleh2 ....ingat kan bibir dia pecah or lidah nya tergigit rupa2 nya dagu dia yg terkoyak. Darah banyak gak kuar......bila aku tengok luka tu mamca besar jugak lah. Ayang aku pon apa lagi bawak la Laila gi hospital......masa tu dah pukul 11.30 mlm dah. Adui.......sebelum gi spital tu aku sempat gak letak minyak ubat skit kat luka tu...and darah pon dah berenti. Ayang aku pegi berdua jer dgn Laila...Aku kat rumah ni dok teringat la...hai macam mana la Laila tu.....kena jahit ker aper ker...tp masa nak gi spital tu dia dah tak nangis dah.

PUkul 12 lebih gitu Ayang aku pon balik......Sophea cepat2 gi kat pintu....dia pon risau jugak kat adik dia..bila dia bukak pintu and nampak Laila....aku terdengar suara Sophea cakap "Aii...? Naper macam tu?".....aku rasa mcm nak tergelak, elok jer Laila masuk dalam rumah nampak la dagu dia yg dah berbalut tu.......Laila,Laila......macam2.....Ayang aku kata tak jahit pon luka tu pasal Laila nangis takmo jahit.....padahal doktor kata luka dia agak dalam jugak la....so tak jahit jugak la....cuci jer, and hari Isnin nanti nak kena gi hospital lagi untuk cuci luka lagi....

Alahai anak mak.....(alah....mak dulu pon apa kurang nyer....tumit tercucuk besi ubat nyamuk tuh, berjahit jugak....hehehe)

Comments

Popular posts from this blog

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam

Fettucini Alfredo

Aileen Diyana, the lucky no. 6!