Adeh.....sakit nyer....!

Hehehe......dah lamer yer tak update? Hari ni aku baru ada idea so barulah tergerak nak update. Actually....tadi tgh hari masa aku nak masuk bilik air nak amik wudhu' aku terjatuh......slipped! Adui...sakit sungguh.....nasib baik aku sempat gune Hikmat Tongkat Tangan SAkti so sempatlah aku tahan ngan tangan dulu ...kalu tak memang sah2 la ponggong aku akan terhempas dengan kuat la. Aku ni lah dah tengah sarat pregnant 7 bulan....adei.....nasib baik tak der aper2. Aku belek2 gak kat tempat2 yg sepatutnyer and nampak macam tak der aper2. Actually punggung aku memang terhempas gak tapi tak la kuat sangat.....slow jer....dalam dok rasa okay2 tu aku risau gak sebenar nyer......yerlah kan......ingat nak gi klinik ker.....scan ker aper ker....tengok lah cemaner.

Tadi masa mula2 jatuh tu tak la rasa sakit sgt...cumer tangan la rasa sakit sikit...tapi sekarang ni macam baru tersa sakit kat bahagian pinggang and punggung.......tak der aper2 kot?

Aku dah bagitahu ker that anak2 aku 2 orang tu dah start ngaji? Ntah ler...tak per laa....tapi tu la 2 bradik tu dah start ngaji..dgn ustaz depan umah ni jer...senang..tak yah nak ngantar2 ker aper.....lepa Maghrib jer...dlm kol 7 gitu diaorang akan pegi la ngaji......aku teman la diaorang jalan sampai umah ustaz tu.....lepas tu hbs kang diaorang balik la sendiri......"Assalamualaikum.....!", Sophea yg bagi salam. Diaorang ngaji hari Isnin sampai hari Khamis. Jadi lah kan....Sophea dah masuk Iqra' 2 dah....Laila lak baru baca sampai "dal"....jadi lah Ala.....

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak