Nak tengok hantu?



Hehehe......jgn terkejut......ni la gambar hantu. Ayang aku dapat pon dari member dia ...... Gambar ni diambil di bangunan flet guru2 Sekolah Menengah Kebangsaan Gunsanad 2, Keningau. As you can see in the picture, the guy was posing by the balcony with the Keningau town view behind him.
TAk pasti la tingkat berapa nih...tp tingkat atas la.....dia pon tak perasan ada "orang"lain pon nak bergambar gak....nak kata gambar ni super impose......aku pon tak tahu tapi....gambar ni diambil dgn menggunakan kamera telefon. Boleh ker buat superimpose pakai camera phone? aku memamng tak arif pasal IT nih...

Pahtu nak kata ada member sajer main2 macam Pontianak Harum Sundal Malam pon....tak leh gak..sebab tu tingkat atas...and kat tepi balkoni tu memang tak der ruang utk pijak pon...aper lagi untuk bertenggek kat situ.....hehehe......alah korang tgk la sendiri...aku memang tak edit pon gambar nih....cemaner aku dapat..macam tu la korang tgk....

Dengar kata ...mamat yang kat dalam gambar tu sampai demam2......masa amik gambar tu tak nampak kot.....bila dah jadi gambar still kat fon baru nampak......
ntah.....aku pon tak tahu...

kalu nak kata tempat tu keras, memang patut jugak. Sebab sekolah tu baru jer bukak...budak pon baru ada sampai Form 2, pastu dulu kat situ memang hutan.......dan kawasan bukit lak tue......Rumah orang memang ada di sekitar tu tp sumer jauh2.....

aper2 pon........wallahua'alam.

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak