Rambut baru....

Hehehe...hari ni aku and hubby gi potong rambut. Nak balik kampung ni elok potong rambut siap2. Aku potong pendek. Boy cut gitu. Aku ni dari dulu lagi memang suka rambut pendek. Dari zaman sekolah2 dulu tak pernah rambut panjang.....actually pernah la gak...masa sekolah rendah dulu la. Pastu bila dah biasa rambut pendek tu dah tak boleh berambut panjang lagi dah....cepat rimas. Pastu tak lamer tu entah cemaner aku bulih bertukar angin untuk simpan rambut panjang lak......(actually ada sebab la, tapi tak yah kabor kat sinilah...segan lah pulak, biorla saper2 yg tahu jer tahu....hehehe) .Lamer gak aku simpan rambut panjang sampai rambut aku panjang dekat2 pinggang. Masa tu aku suker la tocang rambut aku....beli sepit macam2, getah rambut pun macam2. Cumer sanggul jer tak boleh sebab rambut aku ni jenis licin and nipis lak tue. Sumer member2 yg biasa tgk aku rambut pendek terkejut tengok rambut aku dah panjang. Tapi bila dah kawin aku start berambut pendek balik. Senang nak jaga, rambut pun cepat kering. Syampu pun pakai sikit pon dah cukup. Lagipun Ayang aku lagi suka tengok aku berambut pendek ala boy cut gitu.
Okaylah, Sophea sibuk suh goreng keropok tu.

chow!

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak