Hari ni Ayam Percik Cuti....!

Hehehe, hari ni aku cuti berniaga. Bukan ape, hari ni Ayang aku dah stat skolah so tak der orang tukang bakar ayam la. Kalu aku nak buat sorang2 tu payah jugak...dengan anak2 lagi..adei....semingu berniaga letihnya rasa macam tak hilang2. Letih tu memang la letih tapi seronok! Member yang lain pun cuti jugak agaknya. Tak tahu lah tu. Untuk buka hari ni aku tak tahu la pulak nak buat apa....selalunya Ayang aku gi pasar hari2 cari lauk tapi hari ni dia tak gi, mentang2 lah cuti...hehehe, so tengok lah cemaner nanti...nak kena belek2 epti ais dulu apa ada kat dalam tu. Aku teringin nak buat mee kari...lama dah tak makan, lagipun anak2 pun suka....actually hari tu ada beli kat pasar ni tapi tu la.....tak puas hari lak...buat sendiri lagi sedap rasanya heehehe..sebab aku suka letak macam2 dalam kuah kari tu, mesti ada sotong, udang, ayam fish cake and fish ball baru sodap and meriah gitu! Tengok lah cemaner.....

Aku tak der idea nak tulis apa nie...jadi lah kan...!

Comments

Popular posts from this blog

Mangga Wani ?

mmm...?

Resepi Asam Pedas Ikan Pari Mak