yerr...mari2.....cik adik nak makan apa? ikan bakar ada....masakan panas ada....makanan laut.....sayur2 ada macam2 jenis sayur.....nak masak macam mana ? boleh pilih.....

cik adik...abang2...kakak2 ...makcik pakcik boleh tengok di menu nak masak macam mana yer...


menu boleh tengok sini yerr.......

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Nak cuba kangkung MASAK VELACAN?

Comments

FA said…
hahaha.velacan!typin error nih.sebab letter b dekat dgn v tuh..
FA said…
p/s:cik adik?eh..ingat kan sayaa tadiii.huhu
Ahlami said…
muahahahahaha
ise3339 said…
kak ja, you should try COLI flower msk velacan..msti menarik..hi3
Adek: ai ingat typo gak,tapi bawang tu bulih plak dia taip betul2...hehehe

ami and tie: yer..next time ai pegi kedai tu..ai nak oder..coli flower masak velacan.....
FA said…
COLI flower?muahahaha.....golek2 ambo suko weyh...muahahha

Popular posts from this blog

Kak Noor! Dapor Janna sudoh doh!

Happy Father's Day

Dari Dapur Janna : Resepi Nasi Mandy Kambing/Ayam