muahaha..pstu siap buleh oyak cerai2 lg plok tuu..waah...hbat sungguh..part yg sophea nk sebut kesntukan masa tu lawop gok..haha...gagap2..tp sebut jgop..haha..untuk cik sophea, jgn lupe smbungan temuramah awak plak tuu..haha..ckp td mau jumpe lg kan..haha
adek, haa...tu la anok sedara awok...don not underestimate..hehehe....meme bulih jadi supo wartawan hiburan deh? pandai wi soklan perangkap...hahahaha
Iena, yang pakai tudung yg jadik anak Laila tu Yasmin,....hihihi
Wanee, dia tahu la word cerai tu...mak dia kabor,mak dia explain doh...mak dia ni kan pantang kalu diction and pronounciation saloh....sangat2 la pantang.
Anonymous said…
pandai la anak che ja bercakap. future lawyer kot. dan siapa muhammad zaid ni angah?? aina doh besar laa. :D
http://13-minibookstore.blogspot.com (click here to buy children books.Hurry!Grab 1 for ur kids and spread the love of reading by giving out books as gifts!)
sori ,gambar senget,hehehe. Owh..sungguh tak sabar nak citer pasal dapor ku. At last..complete jugak my new kitchen. Yer lah...dari mula wat dapo tahun lepas masa lepas raya...pastu sikit2 kami isi ....buat kabinet pon berperingkat2. Mula2 buat yang bawah....pastu baru buat yang atas....yer lah...kalau orang yang lebat duit nyer boleh la terus buat semua sekali gedebuk gitu....macam kami ni, kena la wat satu2....tu yang amik masa jugak tu. So semalam alhamdulillah....kiranya dapor ni dah complete lah bila orang yang buat kabinet tu datang pasang kabinaet dapo kami yang bahagian atas. Lega la jugak bila sumer dah setel...bayar pon dah setel. Tu pon suka sangat sebab tokey yang buat kabinet tu ada jugak bagi diskaun2. ehh..mesti la kena mintak diskaun....dok gitu? So..ini la rupe dapor baru kami nih.....rasanya kami puas hati lah. Harap2 lepas ni aku makin rajin masak la hendak nyer. Agak2 kalu dapo baru ni..masak pon makin sedap ker? Hahahaha....sama jugak kan?
Bersempena hari bapa ni...saya nak cerita pasal abah saya yang sangat saya sayangi dan kagumi. Lama dah saya tunggu waktu ini untuk bercerita tentang ayah saya. Nama abah saya Wan Muhammad Wan Jaafar. A second child of 7. Kalu ikut I.C ..tahun ni abah baru omo 67 tapi kalu ikut omo betul...abah dah pon masuk 69. I.C baru abah saya tak ingat, tapi kalu I.C lama saya ingat. Hehehe. Abah saya seorang pesara guru. He dedicated his life for 32 years to teaching. To me he was born to be a teacher. But that's not all he did... he also was a national football referee. Just like my late uncle Ayah Sid who was also my abah's brother and best friend. Masa saya kecik2...saya memang tak rapat dengan abah. Boleh dikatakan saya takut lah dengan abah . Saya pernah kena rotan dengan abah saya masa saya omo 6 tahun rasanya. Tak ingat pulak sebab apa. Tapi memang lepas tu...saya memang takut sangat dengan abah. Nak pandang muka abah pon saya tak berani. Apa lagi nak bercakap. Dengar tapak kaki a...
Semalam sempena sambutan Maulidurrasul I had decided untuk buat Nasi Arab....dari hari tu lagi anak2 mintak saya buat sebenarnya....tak terbuat2.....semalam dah kebetulan cuti plak so apa lagi kita buat lah. Alhamdulillah anak2 and cik abang suka sangat. Anak2 siap makan dalam talam lagi haa.... Sebelum makan of kos la kena amek gambar, dah amek gambar kena la pos kat fesbuk ke,,,,share kat IG and Whatsapps la kan ? hehehe....Bila dah kongsi2 gambar ni ramai pulak yang minta resepi. Saya ni memang suka kongsi resepi....lagi pon resepi ni saya amek dari orang juga......so marilah kita berkongsi2 ilmu yang elok kan ? Semoga mereka yang dah berkongsi resepi sebelum ni mendapat pahala yang berpanjangan.... Perangai saya ni....sebelum nak cuba satu2 resepi baru saya akan search kat internet lah. Saya akan search banyak2 resepi....tengok resepi orang ni, baca resepi orang tu....pastu saya akan amek resepi yang saya rasa macam sedap dan senang di buat. Sungguh tak bersemangat nak cuba r...
Comments
part xleh blah...soalan tnya masih bujang ke x? hahaha...msti tgk melodi nihss..hehehe
actually ado byk lagi video hok budok2 ni amek tp hok ni jah hok lulus utk tayangan umum,ekeeke...
kakak,,
hmm..tu lah..nurun sapo la deh ?kikikiki..
Nurul
hahaha....tu lah,tp wartawan ni sker merajuk.
yang laila diam ajer.. hehhehe
molek le sorang jadi reporter sorang jadik model.. hehhehe yg pakai tudung tu? kekkeke
yang part paling best "owwhh mungkin dah cerai" hahaha tahu pulok the word 'cerai' tuh hahaha..
haa...tu la anok sedara awok...don not underestimate..hehehe....meme bulih jadi supo wartawan hiburan deh? pandai wi soklan perangkap...hahahaha
Iena,
yang pakai tudung yg jadik anak Laila tu Yasmin,....hihihi
Wanee,
dia tahu la word cerai tu...mak dia kabor,mak dia explain doh...mak dia ni kan pantang kalu diction and pronounciation saloh....sangat2 la pantang.
future lawyer kot.
dan siapa muhammad zaid ni angah??
aina doh besar laa. :D
from: TEacher Shikin
http://13-minibookstore.blogspot.com
(click here to buy children books.Hurry!Grab 1 for ur kids and spread the love of reading by giving out books as gifts!)