Kak Noor! Dapor Janna sudoh doh!
sori ,gambar senget,hehehe. Owh..sungguh tak sabar nak citer pasal dapor ku. At last..complete jugak my new kitchen. Yer lah...dari mula wat dapo tahun lepas masa lepas raya...pastu sikit2 kami isi ....buat kabinet pon berperingkat2. Mula2 buat yang bawah....pastu baru buat yang atas....yer lah...kalau orang yang lebat duit nyer boleh la terus buat semua sekali gedebuk gitu....macam kami ni, kena la wat satu2....tu yang amik masa jugak tu. So semalam alhamdulillah....kiranya dapor ni dah complete lah bila orang yang buat kabinet tu datang pasang kabinaet dapo kami yang bahagian atas. Lega la jugak bila sumer dah setel...bayar pon dah setel. Tu pon suka sangat sebab tokey yang buat kabinet tu ada jugak bagi diskaun2. ehh..mesti la kena mintak diskaun....dok gitu? So..ini la rupe dapor baru kami nih.....rasanya kami puas hati lah. Harap2 lepas ni aku makin rajin masak la hendak nyer. Agak2 kalu dapo baru ni..masak pon makin sedap ker? Hahahaha....sama jugak kan?
Comments
Bakpo ngepek pasal surirumah low-standard kat last entry? ore tu bodoh ler tur.... mung nok tau satu mende dok, Janna? B.I mung tur... gue respek giler! tabiiikk spriiing! aku suka bhs jiwang in english hang mcm kat tepi tur...(even aku tak paham makna-nya)
nasihat gue : pedulikan kata orang!
u nak edit photo lawa2. gi kat website ni www.picnik.com
mcm2 ada...
mak ude dh siap2 save gmbr2 aina nie...ekekeke...
thnx kakja!!
aina...well..mcm biase laa.
sihat dan tembam....
nasihat utk ibu2 di luar sane..breast-feed la ank2 anda...
hahaha...pesanan drp seorang yg belum ade ank lg..ahakss..
semua anok aku mmg gitu masa kecik2 nur, tembun,hehehe,BI aku? hahaha...adoi...yg bahse kat tepi tu hubby aku yg wat la....
kakak:
I dah pegi dah...tp tokleh nak download itu adobe aper ntah tu...tak per,nanti I try lagik.
amie:
yer...BR lah anak2 anda ...awok dah ada anak la...anak sedara la tapi,hehehe.
nonie:
Aiseh aunty nonie,jgn la geget kaki Aina.....huhuhuuuu....