Kak Noor! Dapor Janna sudoh doh!
sori ,gambar senget,hehehe. Owh..sungguh tak sabar nak citer pasal dapor ku. At last..complete jugak my new kitchen. Yer lah...dari mula wat dapo tahun lepas masa lepas raya...pastu sikit2 kami isi ....buat kabinet pon berperingkat2. Mula2 buat yang bawah....pastu baru buat yang atas....yer lah...kalau orang yang lebat duit nyer boleh la terus buat semua sekali gedebuk gitu....macam kami ni, kena la wat satu2....tu yang amik masa jugak tu. So semalam alhamdulillah....kiranya dapor ni dah complete lah bila orang yang buat kabinet tu datang pasang kabinaet dapo kami yang bahagian atas. Lega la jugak bila sumer dah setel...bayar pon dah setel. Tu pon suka sangat sebab tokey yang buat kabinet tu ada jugak bagi diskaun2. ehh..mesti la kena mintak diskaun....dok gitu? So..ini la rupe dapor baru kami nih.....rasanya kami puas hati lah. Harap2 lepas ni aku makin rajin masak la hendak nyer. Agak2 kalu dapo baru ni..masak pon makin sedap ker? Hahahaha....sama jugak kan?
Comments
Janna, jgn maroh kawe deh... lamo doh tok kecek kelate nih! menurut firasat ambo, kalu muko Aina nie mace `boy' sikit... high possibility adik lepah dio nie...jeng..jeng... BOY!! ngeh..ngeh.. org tuoX2 kato-lah!
baru norf nak post..
muka aina macam boy...
hehehhe...
kak jana jgn tipu,
paling tak masa pregnant tu mesti ada terasa nak anak lelaki kan ?
jehehhee...
norf: hehehe,mmg masa pegnen Aina ramai ahli nujum kata baby tu nanti boy...and akak sendiri pon rasa cam boy gak sbb lain jer feel dia compare masa pegnen all her sisters,but tup2 kuar girl jugak...tak kisah la kan...!
nonie : yeker? jenuh dok agah dia nak amik gambar dia senyum,tp tak senyum2 jugak,padahal Aina ni mudah sgt nak senyum...agah2 skit2 pon dah senyum,bila nak amik gmbr jer payah skit...hehehe.
biler budak tembum..rasa cam nk cium ajer pipi dia nie..cute bangat.
haduiii..
gosh..aina is so different..
dh makin putihh..mcm besa la..anak2 kakja..bile dah 4,5 bln ke atas..keputihan akan terserlah..ewah2..cek mek aina rihana...nnti mak uda ajar nyanyi yer...hak3..[xde bnda lain ke nk ajar mak uda nie]...
bubye
amie
Pelbagai pakaian branded &
menarik utk sicomel anda
terdapat dcni. Tq!
http://kiddiesshoppe.blogspot.com
feel free to view my blog ya...
http://sicomeloutlet.blogspot.com
amie: owh..nak kish jugok...?waa..leh wat bisnes nih...ramai nak kish2 nih...50sen....
jass kamal & kahfi : dah singgah dah ur blog....nice blog, all the best!
che jie: besar doh laa..err..Mak kata ..meme la serro nok balik che jie kawing,tp budget sumer dah lariii.....huhuhu....tok dan nok ambat.