Kak Noor! Dapor Janna sudoh doh!
sori ,gambar senget,hehehe. Owh..sungguh tak sabar nak citer pasal dapor ku. At last..complete jugak my new kitchen. Yer lah...dari mula wat dapo tahun lepas masa lepas raya...pastu sikit2 kami isi ....buat kabinet pon berperingkat2. Mula2 buat yang bawah....pastu baru buat yang atas....yer lah...kalau orang yang lebat duit nyer boleh la terus buat semua sekali gedebuk gitu....macam kami ni, kena la wat satu2....tu yang amik masa jugak tu. So semalam alhamdulillah....kiranya dapor ni dah complete lah bila orang yang buat kabinet tu datang pasang kabinaet dapo kami yang bahagian atas. Lega la jugak bila sumer dah setel...bayar pon dah setel. Tu pon suka sangat sebab tokey yang buat kabinet tu ada jugak bagi diskaun2. ehh..mesti la kena mintak diskaun....dok gitu? So..ini la rupe dapor baru kami nih.....rasanya kami puas hati lah. Harap2 lepas ni aku makin rajin masak la hendak nyer. Agak2 kalu dapo baru ni..masak pon makin sedap ker? Hahahaha....sama jugak kan?
Comments
saya dah add blog akak...sila lah add saya yea..
akak pregnant yea?..bila due kak?..
best nya Laila tiup lilin..
kekeke..great moment!..si Yasmin suka betul menyakat ehh..si Kakak tu diam jeee...baik je perangai dia kan.
so lovely that video..
aku rasa cam Yasmin yg macam besday gurl...kiutlah Yasmin..
so adorable...especially masa makan cherry tu...so kiut miut.
to laila..hepi besday yer..
fm auntie riko.
nway happy birthday to laila.. semoga panjang umur & murah rezeki & menjadi anak yg solehah & berguna kepada family, bangsa & negara!!!
riko : hahaha...itu Yasmin mmg sker enteprem....dia lak yg lebih....
nonie :tengkiu auntie nonie...mmuah!kisses utk afifah..
fisya: adeh fisha...akak online jgk cumer skang ni kejap2 jer....duduk pon penatt....huhuhu...rindu ngan fisya gak....